تعداد مشاغل ثبت شده در ایش تاپ از مرز 2700 مورد گذشت - نمونه سوالات دانشگاهی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نمونه سوالات دانشگاهی
مدیر وبلاگ ( پنج شنبه 98/4/27 :: ساعت 12:57 صبح )

سایت بانک اطلاعات مشاغل و گردشگری ایش تاپ محلی برای معرفی مشاغل و مکان های گردشگری کشور است. این سایت در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون موفق به دریافت مجوز های لازم از نهادهای ذیرط شده است.

اخیرا تعداد مشاغل و مراکز گردشگری ثبت شده در این سایت از مرز 2700 مورد گذشت و می توان این سایت را در بین سایتهای برتر بانک مشاغل کشور جای داد/

بزرگترین مشکل سایتهای بانک مشاغل و اطلاعات عدم به روزرسانی آنهاست. بیشتر سایتهای بانک مشاغل کشور بعد از مدتی فعالیت خود را متوقف کرده و صرفا کاربرد آگهی نامه پیدا می کنند. اما در طول این 6 سال سایت بانک مشاغل ایش تاپ فعالیت خود را متوقف نکرده و مستمرا در حال ثبت مشاغل جدید و همچنین به روزرسانی اطلاعات مشاغل ثبت شده است.

آدرس این سایت https://ishtap.ir می باشد. 

از مزایای این سایت می توان به ایندکس سریع صفحات این سایت در گوگل اشاره کرد. به طوری که در اغلب مواقع صفحات ثبت شده در سایت در کمتر از سه روز توسط گوگل ایندکس می شوند. این بدین معناست که بعد از ثبت؛ فقط سه روز کافیست تا اطلاعات شغل ثبت شده در صفحات جستجوی گوگل نمایش داده شود.

همچنین سایت ایش تاپ به علاقمندان qr code نیز ارائه می کند. این کد مشابه بارکد است اما به صورت دو بعدی و به شکل مربع. امروزه این کد کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده است و روز به روز کاربردهای آن در حال افزایش کمی و کیفی است.

 





لیست یادداشتهای آرشیو نشده